Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Συμμετοχή στον καλοκαιρινό διαγωνισμό φωτογραφίας

Γεια σας παιδιά! Τι κάμνετε? Μιας και μπήκε το καλοκαιράκι και η ζέστη είναι κάπως ανυπόφορη, αποφάσισα να επισκεφθώ τη φίλη μου τη θάλασσα. Ένα έχω να σας πω. Σαν τη θάλασσα δεν έχει. . Είναι τόσο μαγευτική, τόσο δροσερή., ξέρετε εσείς.  Και σαν καθόμουν στην αμμουδιά, είδα κάτι να ξεπροβάλει από τις πετρούλες. Ένας αστερίας. Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ γατί ποτέ μου δεν εξαναείδα αστερία και έτσι τον έβγαλα μια φωτογραφία. Με αυτή τη φωτογραφία συμμετέχω στον καλοκαιρινό διαγωνισμό φωτογραφίας που διοργανώνει η συμπατριώτισσα μου Δελφινάκι (http://delfinaki-sunset.blogspot.com/).  Δελφινάκι καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου!



Πολλά φιλούθκια!

*Μην ξεχνάτε τον καλοκαιρινό διαγωνισμό!

8 σχόλια:

  1. Γεια σου Βασιλική.!!!! Τι τέλειες φωτογραφίες.!!!! Ούτε και γω έχω πετύχει αστερία έτσι,τι όμορφος.!!!! Λατρεύω την Θάλασσα.!!!!Καλή επιτυχία σου εύχομαι.!!!! Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα συμπατριωτισσσα , σ ευχαριστω καταρχην για την συμμετοχη και σου ευχομαι καλη επιτυχια
    ευχαριστω που πηρες και την εικονουλα

    ουτε γω ξαναειδα αστερια, ειναι πολυ ομορφος καλα εκανες και τον αρπαξες φωτογραφια :)

    λατρευω και γω την θαλασσα (τι δελφινακι θα ημουν αλλωστε χιχι)

    παω να αναρτησω τις φωτος , τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικός! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφος!!!Καλή επιτυχία γλυκειά μου! φιλούθκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Βασιλική!!!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και πραγματικά απίστευτο που βρήκες αστερία!!!Είναι τέλειος!!!Δεν έχω ξαναδεί, είσαι πολύ τυχερή που τον βρήκες!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφες!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!